کانون پورش فکری کودکان ونوجوانان در راستای معرفی شعید نوجوان «علی لندی» مهرواره ادبی«پروراز قهرمان» را با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می کند.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: فراخوان مهرواره استانی «پرواز قهرمان» با محوریت نامه‌ای به شهید علی لندی و با هدف معرفی این شهید نوجوان همزمان با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ در کانون خراسان جنوبی منتشر شد.
وی افزود: این مهرواره ادبی با مشارکت کانون، شورا هماهنگی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان و ویژه گروه‌های سنی ۷ تا ۲۲ سال و با موضوعات وطن پرستی، نامه‌ای به شهید علی لندی ،از خود گذشتگی و ایثار برگزار می‌شود.
گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند آثار خود را در قالب نامه، قطعه ادبی و شعر آثار تایپ شده با قلم Bnazanin و اندازه قلم ۱۴ در حداکثر یک صفحه و با ذکر نام، نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی و سن بر روی اثر ارسالی به دبیر خانه این مهرواره واقع در مراکز کانون در سطح استان تحویل دهند و یا به آدرس الکترونیکی adabi.khorasanj@kpf.ir ارسال نمایند.
برای شرکت در این مهرواره و ارسال آثار تا اول دی ماه ۱۴۰۰مهلت تایین شده است و نتایج آن همزمان با دهه مبارک فجر اعلام خواهد شد.