#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 معلمان نمونه خراسان جنوبی در آخرین روز هفته معلم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسوولان در بیرجند تجلیل شدند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز یکشنبه در این آیین با اشاره به جایگاه و ارزش مقام معلم گفت: با توجه به یادگیری از معلم امروز بسیاری افراد در جایگاه‌های مهم مدیریتی قرار گرفته‌اند لذا از این جهت پاسداشت مقام معلم کار سختی است.

سید علیرضا موسوی‌نژاد با اشاره به آنچه دریای متلاطم در آموزش و پرورش توصیف کرد، افزود: جدای از آموزش که دغدغه اصلی همه ماست باید برای دوران پسا کرونا تمرکز بر این باشد که چگونه از نیروی انسانی ویژه و خاص استفاده کرد تا یادگیری و حضور در مدرسه برای دانش‌آموزان تجدید خاطره و امیدبخش شود.

وی اظهار داشت: این موضوع نیاز به توان مضاعف و برنامه‌ریزی دارد تا فارغ از همه حواشی و جنبه‌های گوناگون تمرکز را روی آموزش و پرورش نهاد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خدمت صادفانه و عالمانه در مسیر تعالی احکام اسلام از اهداف اصلی آموزش و پرورش است و در جهت تحقق این هدف باید تلاش مضاعف کرد.

همزمان با آخرین روز هفته معلم از ۶۰ معلم نمونه در خراسان جنوبی تجلیل شد که از این تعداد ۵۴ معلم برتر شهرستانی و ۶ معلم استانی هستند.