معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبس گفت:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس به جد پیگیر مطالبات کارگری است و حتی ما را نیز مجاب به پیگیری این موضوعات کرده و خود نیز تمامی موارد را رصد می کند.

✅ مهدی قاسم زاده در گفتگو با کانال دیهشک گفت: علاوه بر طلائی فرماندار ویژه طبس سعید برقی معاون وی و امام جمعه طبس نیز موضوعات کارگری را پیگیری می کنند که نتیجه تمام این پیگیری ها #کاهش_معوقات_کارگری نسبت به سنوات قبل از حضور طلائی در طبس و #پرداخت_ماهانه_حقوق_کارگران_معادن است.

وی ادامه داد: در حوزه معادن شهرستان طبس حداکثر #حقوق_معوق دو تا سه ماه است در صورتیکه در سال های قبل این مورد تا ۵ ماه نیز بوده است و بعد از حضور مهندس #طلائی_مقدم در کسوت معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس این #معوقات_کاهش_یافته و حقوق کارگران نیز ماهانه پرداخت می شود.

? معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی طبس افزود: در سفر دکتر ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به طبس نیز تمامی مسئولان استان و شهرستان از جمله: امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه طبس، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی و مدیران عامل شرکت ها همگی پیگیری کردند تا #مطالبات_شهرستان پرداخت شود تا در شهرستان شاهد مشکلات کارگری نباشیم. و این خواسته تمام مسئولان شهرستان از وزیر بود.

وی با بیان اینکه امسال در شهرستان #تجمع_کارگری_نداشته_ایم گفت: سال گذشته شاهد یک مورد تجمع کارگران مقابل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس بودیم که با #برخورد_بسیار_مناسب_مسئولان، کارگران به داخل فرمانداری ویژه طبس رفته و در خصوص مشکلات خود با مسئولان صحبت کردند که مشکل آنان نیز پیگیری و رصد شد و تا کنون نیز هیچگونه برخورد نامناسبی با کارگران به بنده اطلاع داده نشده است.

✍️ حمید رضا حجازی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله