مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به سند توسعه رسانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: طرح پژوهشی سند با کمک متخصصان امر و کارشناسان حوزه رسانه در حال آماده سازی است.

ناصر نبی زاده،در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌های استان و گستردگی فعالیت آن‌ها در این منطقه، بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، تدوین سند رسانه‌ای استان در دستور کار شورای اطلاع رسانی قرار گرفت.

وی به تاییدیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تخصیص اعتبار در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: سند در قالب طرحی پژوهشی در حال آماده سازی است و توسط کارشناسان بررسی و کار مطالعاتی بر روی آن انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف این سند، گسترش کمی و کیفی سازی رسانه های خراسان جنوبی است تا با ارتقای شاخص‌ها در راستای فعال‌ سازی بیش از پیش رسانه‌ها، شاهد توسعه استان باشیم.

نبی زاده با تاکید بر اینکه سند توسعه رسانه ای ، وضعیت فعلی و چشم‌انداز رسانه‌ای استان برای انتخاب مسیر درست مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی برای قرار گرفتن نشریات در سبد کالای خانوار نیز از دیگر اهداف این سند است.