بعد از کلینیک دندانپزشکی کودکان امام علی فردوس  ودر ادامه بهره برداری از پروژه های عمرانی مرتبط با برنامه های اجلاسیه ملی جهادگران، سه پروژه دیگر نیز با حضور مسئولین استانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، باغستان اولین مقصد سفرمسئولین استانی بود تا مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی باغستان که عملیات ساختمانی آن در سال ۱۳۹۷ و در قالب پروژه های تفاهم نامه سه جانبه وزارت بهداشت،دانشگاه واستانداری خراسان جنوبی کلید خورده بود، در فضایی با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع و در دو طبقه با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری برسد و ۴۵۰۰ نفر از جمعیت تحت پوشش این مرکز خدمات بهداشتی دریافت نمایند.
در حاشیه افتتاح این مرکز، از خانواده شهیدان آرامی، خیرین کلینیک دندانپزشکی کودکان امام علی فردوس تجلیل شد.
همچنین جمعی از دندانپزشکان جهادی در این مرکز به ارائه خدمات دندانپزشکی به مراجعین می پرداختند
در ادامه مرکز خدمات جامع سلامت روستای خانکوک نیز به مانند مرکز باغستان در فضایی با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع از محل پروژه های تفاهم نامه سه جانبه و با مشارکت بنیاد برکت برای ارائه خدمت به ۳۰۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش مرکز افتتاح شد.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای طاهریه نیز با حضور مسئولین استانی در فضایی با زیربنای ۱۴۵ متر مربع به بهره برداری رسید.

از نکات قابل توجه این پروژه ها رشد چشمگیر پیشرفت فیزیکی هر پروژه در سه ماه اخیر بوده است و دکتر سید محمد موسوی میرزائی تلاش جهادی و مستمر برای به سرانجام رساندن این پروژه ها در کمترین زمان ممکن را قابل تقدیر دانست و بر حفظ این روحیه در بین مدیران و کارکنان دانشگاه تاکید کرد.

یکی از اهالی مسن روستای طاهرآباد با قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)، و معرفی خود که سالیان سال به عنوان شورای این روستا فعالیت داشته و تلاش های متعددی برای مسائل عمرانی این روستا انجام داده است، از افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در طاهرآباد ابراز خرسندی کرد و از تمامی مسئولین دست اندرکاراین اقدام بزرگ با گویش و لهجه ای محلی قدردانی کرد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس بهداشت و ا حسن پور