?معاون توسعه منابع و مدیریت استانداری خراسان جنوبی گفت: مردم صاحب مملکت و نظام هستند و ما شأن دیگری جز خادمی مردم نداریم.
حسینی با بیان این مطلب در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید بیش از گذشته پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم باشند.
?وی تأکید کرد: اقدامات دولت باید اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه اقداماتی صورت گرفته است.
?به گفته وی؛ بنا به تأکید شخص استاندار، مدیران باید برای تحقق این موضوع از توان رسانه‌های استان استفاده کنند.
?معاون استاندار به مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات اشاره کرد و گفت: بر اساس این مصوبه، از اول خرداد ماه ساعت کاری ادارات از ۶ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
?حسینی ادامه داد: طبق دستور استاندار، میزخدمت باید تا پایان ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورودی ادارات فعال باشد تا مراجعات مردم پاسخ داده شود.
?به گفته وی؛ این وظیفه قانونی و شرعی مدیران است که به گونه ای برنامه ریزی کنند که مردم با مشکل مواجه نشوند.
?وی متذکر شد: با عنایت به کاهش بارندگی ها که میزان تولید انرژی را متأثر ساخته، صرفه‌جویی مهمترین عامل در مدیریت حوزه انرژی است و ادارات باید برای این موضوع برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
?معاون استاندار ، انتخابات را از مهمترین برنامه های سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و احتمال افزایش شعب اخذ رأی و بالطبع نیاز به امکانات بیشتر، مدیران باید پشتیبانی همه‌جانبه را مورد توجه قرار دهند.
?حسینی در ادامه از تغییر و تحولات مدیریتی در استان گفت و محمد زاده را به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک، زنده طلب را به عنوان مدیر جدید امور شعب بانک مسکن، قلی زاده را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان و همچنین مالکی را به عنوان مشاور و مدیرکل روابط عمومی استانداری و دلپسند را به عنوان مدیرکل اداری و مالی استانداری معرفی نمود.
?شایان ذکر است: این جلسه با حضور معاونین استاندار، مدیران کل ستادی استانداری، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی همراه بود و به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی ناشی از مدیریت بیماری کرونا، ۱۵۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران شهرستان ها و مسئولان استان نیز به صورت ویدئوکنفرانسی دراین جلسه حضور داشتند.
sapp.ir/sko_2ir