مناسب سازی سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد و دوسالن آمفی تأتر دیگر بیرجند در جلسه مشترک مدیران اداره کل بهزیستی و فرهنگ و ارشاد پیگیری شد.
جلسه ی مدیران بهزیستی و ارشادوفرهنگ اسلامی استان با محوریت بررسی شرایط و امکانات فضای برگزاری سالن های اجرای تأتر (آمفی تأتر های )سطح شهر بیرجند و برنامه ریزی جهت برگزاری تأتر منطقه ای معلولین خراسان جنوبی ( به همت اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی از ١٣ تا ١٧ آذر ماه به میزبانی شهرستان بیرجند) برگزار و مقرر شد در اولین فرصت جهت تخصیصی اعتبار با معاون استاندار جلسه ای برگزار شود همچنین نسبت به مناسب سازی سالن ها از محل قرارداد اجاره سالن اقدام شود.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی در جلسه برنامه ریزی نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین که با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد گفت:نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین با حضور استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، یزد، کرمان، سیستان و بلوجستان و سمنان برگزار خواهد شد.
علی عرب‌نژاد نمایش توانمندی معلولین، ایجاد اعتماد به نفس و حرکت به سمت توانمندسازی، بازتوانی و تغییر در فرهنگ عمومی در راستای توانمندی این افراد از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و اظهار امیدواری کرد:با همکاری همه دستگاه‌ها فعالیت خوبی را در استان انجام دهیم و خدمات خوبی به افراد شرکت‌کننده ارائه شود تا هرکدام از افراد شرکت‌کننده سفیر فرهنگی برای استان ما باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز گفت:برگزاری این جشنواره می تواند نمود عینی توانمندی این عزیزان در عرصه های هنری و مقدمه حضور گروه های نمایش معلولین استان در جشنواره های کشوری باشد.
وی ضمن اعلام همکاری در برپایی هرچه بهتر این جشنواره در استان بیان داشت:برگزاری این گونه جشنواره ها در استان نیاز به زیرساخت های مهمی دارد پس باید همه دستگاه های اجرایی در حد توانمندی های خود در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اداره کل بهزیستی استان را حمایت نمایند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله