#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همکاری و ارتباط موثر دستگاه های اجرایی و نهادهای استان با رسانه ها، موجب انتشار اخبار اقدامات آن دستگاه در جامعه و رشد و تعالی مجموعه می شود.

، علی فرخنده در اولین روز کاری بعد از روز خبرنگار، برای عرض خداقوت به دیدار با پرسنل روزنامه های آوای خراسان جنوبی، امروز خراسان جنوبی و زعفران رفت.

وی در این دیدارها که ۱۸ مردادماه جاری انجام گرفت، عنوان کرد: پرسنل خدوم این مجموعه ها با چشم بینا و نگاه دقیقی که دارند، خبرهای مربوط به استان را که غالبا دغدغه توسعه خراسان جنوبی است، به نحو شایسته منعکس می‌کنند.

وی با بیان این که اهالی رسانه استان در ادای این تکلیف همراه با نگاه مطالبه گری، خدمات نظام را نیز به اطلاع عموم برسانند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رسالت خبرنگاری، موانع پیش روی توسعه استان رفع و به سمت رشد و تعالی پیش برویم.

به گفته وی فقط کسانی که کار هنری و رسانه ای انجام می دهند، متوجه حجم استرس و دغدغه در رابطه با خبر و یا پیامی که می خواهند منتقل کنند، می شوند و خیلی ها متوجه این حساسیت ها در کاری خبرنگاری نیستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه هدف از این بازدیدها را تقدیر و تشکر از زحمات پرسنلی که در پشت خط رسانه فعالیت دارند، دانست و گفت: مجموعه این تلاش ها منجر به انتشار خبری به موقع، دقیق، متقن و مستند می شود.

فرخنده خاطرنشان کرد: همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با رسانه های استان، موجب انتشار اخبار اقدامات آن دستگاه در جامعه و رشد و تعالی مجموعه می شود.

 

در این دیدارها، مدیران مسئول و پرسنل نشریات آوای خراسان جنوبی، امروز خراسان جنوبی و زعفران به بیان دغدغه های خود پرداختند.