– فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های نیروی زمینی در مرزهای شرقی، جنوب شرقی و شمال شرق کشور مستقر هستند و امنیت پایدار و بسیار خوبی در منطقه برقرار است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه‌شنبه در بازدید از پادگان تیپ ۲۵۸ متحرک هجومی شهرستان نهبندان افزود: امروز شاهد این هستیم که با کمک نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و نیروی زمینی ارتش، امنیت خوبی در منطقه حاکم است.

وی بیان کرد: نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و نیروی زمینی امروز دست به دست هم داده‌اند و در این منطقه امنیتی پایدار و خوب را ایجاد کرده‌اند تا مردم این منطقه بتوانند به زندگی خود ادامه دهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امیدواریم روز به روز حضور خوب نیروهای مسلح در اقصی نقاط کشور موجب برکت شود و با حضور مسوولان خوبی که داریم این اتفاق نیز افتاده است که از این بابت خدا را شاکر و سپاسگزاریم.

وی گفت: امروز در شهرستان نهبندان حضور یافتیم تا از آخرین روند احیای یک پادگان بسیار خوب در این منطقه که بتواند امنیت منطقه را تضمین کند، نظارت داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه (۱۰ شهریور) وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز (۱۱ شهریور) با استقبال فرماندار، امام جمعه نهبندان و جمعی از مسوولان محلی وارد این شهرستان مرزی شد.

وی در نخستین برنامه کاری خود در نهبندان، با حضور در پادگان تیپ ۲۵۸ متحرک هجومی این شهرستان با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور بررسی وضعیت رزمی یگان‌های تحت امر قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ در مرز عملیاتی شرق کشور به استان خراسان جنوبی سفر کرده است امروز از پادگان‌های مستقر در نوار مرزی نهبندان بازدید و حسینیه این پادگان را نیز افتتاح کرد.