پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت روز کارمند

باسمه تعالی

?چهارم شهریور ماه در ایام هفته دولت و گرامیداشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است؛ دولتمردانی که با ایمان، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه و خالصانه، برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم ایران اسلامی شدند.
?بی‌تردید، سالی که از سوی مقام معظم رهبری «جهش تولید» نامگذاری شده، فرصتی است برای مدیران و کارکنان دولت، تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر، در راستای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.
?در نظام اسلامی کارمندان و کارگزاران اجرایی در مسیر خدمت رسانی به مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند و حضور پررونق و متعهدانه کارمندان ساعی و پرتلاش، منشاء خدمات ارزنده ای است که ثمرات آن در نظام اداری کشور متجلی می شود.
?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن «روز کارمند» را به کارمندان و کارگزاران دولت در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، توفیق بیش از پیش همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم شریف استان، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

?محمد صادق معتمدیان
استاندار خراسان جنوبی