همزمان با روز سالروز میلاد ابوالایتام حضرت علی علیه السلام مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و گروه جهادی شهید فرهادی با همکاری موسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس اقدام به طبخ و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم می کند.

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اعلام این خبر را ظهر امروز دوشنبه ۴ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)۱۲ رأس گوسفند قربانی با همت موسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس برای طبخ و توزیع ۳ هزار پرس غذای گرم بین ایتام و نیازمندان شهرستان بیرجند اهدا شد.

«زینب رمضانی» اظهار کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی و گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران به مناسبت ۱۳ رجب و همزمان با شب میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، ۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین ایتام و نیازمندان شهرستان بیرجند توزیع خواهد کرد.

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با قدرانی ویژه از اقدامات خیرخواهانه موسسه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس افزود: با همت و تلاش این موسسه ۱۲ رأس گوسفند قربانی و گوشت آن به مرکز نیکوکاری رسانه یاران برای طبخ این غذاهای نذری اهدا شده است.

رمضانی در ادامه هزینه سه هزار پرس غذای گرم را ۵۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و بیان کرد: غذاهای نذری روز ولادت با همکاری مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی در بین ایتام و نیازمندان توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: جشن شب میلاد حضرت علی(ع) و قدردانی از خانواده یک شهید و پنج خیر مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به سایر اقدامات این مرکز نیکوکاری با کمک و همراهی خیران، یادآور شد: پنج هزار پرس غذای گرم نیز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در مناطق کم برخوردار بیرجند و برخی روستاهای محروم این شهرستان توزیع شد.

رمضانی افزود: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی از مهرماه سال ۹۸ راه‌اندازی شده و ضمن برقراری ارتباط با خیرین و بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام(ره) استان در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرینی که همواره یاریگر نیازمندان هستند، گفت: خیرین علاوه بر مراجعه به مرکز نیکوکاری رسانه یاران در استان برای اهدای کمک های غیرنقدی، می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ نیز کمک‌های نقدی خود را واریز کنند.