#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی عده‌ای می‌گویند طب سنتی راهکارهایی برای عدم ابتلا به کرونا، پیشگیری و یا درمان آن دارد باید مطالعات و تحقیقات لازم در این خصوص صورت گیرد.

مجید نصیرایی کرد: در مجلس تذکری دادم و تفکرم ناظر بر این بود که باتوجه به اینکه درصد ابتلا و درصد مرگ و میر در برخی نقاط استان به نسبت جمعیت دو یا سه برابر میانگین کشوری است، لازم است وزارت بهداشت و رمان ریشه یابی کند که چرا درصد ابتلا و مرگ و میر بالاست؟.

وی با بیان اینکه اشکالات در هر حوزه باید شناسایی شود، بیان کرد: باید بسیار سریع و دقیق کار کارشناسی و علمی صورت گیرد تا متناسب با آن تصمیم‌گیری شود.

نصیرایی با بیان اینکه چه کسی جوابگوی این مرگ و میرها و ضربه روحی و روانی وارد شده به افرادی است که عضوی از اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: باید این امر به سرعت بررسی شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این لازم است ظرفیت‌های کشورهایی چون چین بررسی شود تا ببینیم چگونه از چنگ این بیماری نجات یافتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: وقتی عده‌ای می‌گویند طب سنتی راهکارهایی برای عدم ابتلا به کرونا، پیشگیری و یا درمان آن دارد باید مطالعات و تحقیقات لازم در این خصوص صورت گیرد.

نصیرایی یادآور شد: باید این ادعاها و تخصص‌ها آزمایش و بررسی شوند و از این تجربیات علمی که حاصل سال‌ها علم اندوزی است بهره برد.