نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار جمعی از مدیران ادارات تابعه بنیاد مستضعفان دراین استان، گفت: درآمد‌های حاصله بنیاد مستعضفان باید در زمینه توسعه استان سرمایه گذاری شود.

 آیت الله عبادی در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، با اشاره به اینکه انتظار است درآمد‌های حاصله بنیاد مستعضفان در استان سرمایه گذاری شود، گفت: اگر سوابقی از گذشته دارید که سرمایه‌ای از استان خارج شده است باید پیگیر بازگشت آن باشید، چون استان نیازمند سرمایه گذاری است و درآمدش باید به خودش برگردد.

وی افزود: وظیفه و رسالت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سایر مجموعه‌های انقلابی، این است که آنچه که ستمگران به ناحق از مردم گرفتند را به نحوی به مردم بازگردانند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: براساس گزارش‌های واصله در این ۴۰ سال بعد انقلاب اسلامی بیش از ۸۴ هزار سند (در قالب بنیاد علوی) و همچنین دارایی‌ها مردم که در زمان طاغوت از آن‌ها گرفته شده بود به صاحبان اصلی آن برگشته است.

آیت الله عبادی افزود: باید ایثارگرانه و جهادی کار کرد و این امانات را به اهلش داد و در جهت تولید و تکثیر و انواع و اقسام توسعه تلاش و کوشش کرد.

وی خواستار اطلاع رسانی در خصوص اقدامات بنیاد مستضعفان شد و گفت:باید زحماتی که می‌کشید را به مردم اطلاع رسانی کنید تا برای مردم شبهه نباشد.