#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شعار امسال باید نقشه راه همه دستگاه های اجرایی کشور باشد، گفت: شرکت های دانش بنیان، حلقه اتصال بین ایده و فناوری به حساب می آیند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خاطرنشان کرد: هدف از تعیین شعار سال، جهت دهی به حرکت مسئولان دستگاه های اجرایی و آحاد مردم است تا در یک خطی مشی صحیح و هماهنگ در جهت ارتقاء تولید و پیشرفت کشور گام بردارند.
?وی با بیان اینکه دلیل اصلی نامگذاری سال ها تمرکز بر مسئله تولید در جهت حل مشکلات اقتصادی و عبور از تنگناهای اقتصادی است، متذکر شد: رشد اقتصادی باعث افزایش اشتغال، کاهش تورم، افزایش درآمد سرانه و بهبود رضایت عمومی جامعه می‌شود و این عمل اعتماد به نفس و عزت ملی به همراه دارد.
?معاون استاندار با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر مسئله تولید برپایه دانش، اظهار داشت: تأکید ایشان بر معیار قرار دادن تولید بر اساس مشارکت نخبگان و شرکت های دانش بنیان و استفاده از پارک‌های علم و فناوری، باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.
?طالبی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان، اهدافی نظیر ترغیب هیئت‌های علمی دانشگاه‌ ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت بیشتر در رفع نیاز جامعه و تجاری سازی یافته های پژوهشی و افزایش درآمدهای اختصاصی را دنبال می کنند.
?به گفته وی؛ شرکت های دانش بنیان که حلقه اتصال بین ایده و فناوری به حساب می آیند، می توانند راهنمای رسیدن ایده ها به فناوری باشند.
?وی متذکر شد: همه ظرفیت های آموزشی و پژوهشی باید با رویکرد دانش بنیان کردن تولیدات، در تمامی بخش های اقتصادی به صورت حداکثری مورد توجه و بهره برداری قرار گیرند.