#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: سند تحول دولت مردمی، خط مشی و مبنای عمل در قوه مجریه است.
ناصری با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان خاطرنشان کرد: سند تحول دولت مردمی در نخستین روز اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به کلیه فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ شده تا به عنوان خط مشی دولت سیزدهم، به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
?وی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران خواست با مطالعه این سند، درخصوص مفاد و جزئیات آن، اشراف اطلاعاتی پیدا کنند.
?معاون استاندار با اشاره به دستورالعمل دولت مبنی بر مدیریت مصرف برق در دستگاه ها، تصریح نمود: در همین راستا، موضوع تغییر ساعت کاری ادارات به استانداران تفویض شد که ما هم در استان با تدبیر آقای استاندار و با لحاظ قانون خدمات کشوری و رعایت ۴۴ ساعت کاری در هفته، ساعت کاری ادارات را ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ تعیین کردیم.
?ناصری ادامه داد: دولت به جهت ایجاد هماهنگی بین استان ها، ساعت کاری را برای روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و برای روز پنجشنبه ساعت ۷ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه تعیین کرد .
?وی متذکر شد: با لحاظ این ساعت کاری، لازم است کاهش نیم ساعته کار کارکنان با تدبیر مدیران هر حوزه به صورت حضوری یا دورکاری جبران شود .
?معاون استاندار با تأکید بر ضرورت اسکان مدیران در محل خدمت، تصریح نمود: بر اساس این قاعده که در جلسه شورای اداری قبل هم تأکید شد، مدیران می بایست ضمن اسکان و استقرار در محل خدمت، از استفاده شخصی از خودروهای دولتی بپرهیزند.
?ناصری اظهار داشت: با ارزیابی هایی که صورت گرفت، برخی از مدیران، این دستورالعمل را جدی نگرفته اند که لازم است نسبت به آن دقت داشته باشند.
?وی ضمن عرض تبریک هفته جهاد کشاورزی به تلاشگران این عرصه، از همه دستگاه هایی که در مدیریت حادثه قطار طبس ایفای وظیفه کرده اند، به طور ویژه تشکر کرد.