نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم سرایان در اخلاص و فرهنگ جایگاه ویژه‌ای دارند و مسئولان آن هم نوا و متحد هستند.

 

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان سرایان گفت: از گذشته‌های دور با مردم سرایان، آیسک و سه قلعه آشنا بودم و در خراسان بزرگ بسیار نام آشنا هستند.

او با تأکید بر اینکه از همان گذشته مردم جنوب خراسان جنوبی به فرهنگ و دین داری شهره بوده‌اند، افزود: در منطقه جنوب خراسان باز مردم منطقه سرایان در اخلاص و فرهنگ ویژه‌تر هستند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه شهرستان سرایان از نظر عفاف و حجاب و تعهدات دینی جایگاه مخصوصی دارد، اظهار کرد: مسئولان این شهرستان نیز برای حل مشکلات این مردم وحدت کلمه داشته و در واقع هم نوا هستند که نکته بسیار برجسته‌ای است

نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هیچ عملی بالاتر از خدمت به بندگان شایسته خداوند وجود ندارد و گزارش‌های مسئولان شهرستان سرایان نیز بر این نکته تأکید دارند.

او با بیان اینکه فرصت خدمت به سرعت می‌گذرد، تصریح کرد: باید از لحظه لحظه مسئولیت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان استفاده کرد چرا که بعد از اتمام دوران مسئولیت حسرت می‌خوریم چرا برای مردم بیش از این کار نکردیم.

آیت الله عبادی عنوان کرد: از آیت الله فاضل لنکرانی نقل شده که به یکی از مسئولان گفتند که بعد از فرایض انواع مستحبات و نواف را انجام نده، ولی هر چه توان داری برای مشکلات مردم بگذار و اگر فردای قیامت از شما چرایی آن را پرسیدند، بگویید فاضل گفته است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور