به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، عفت رضائی، مسئول اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به این خبر افزود: در سه ماه اول سال جاری، یک جلسه کمیسیون ماده ۱۱ استانی برگزار و طی آن به تخلفات ۲۶ راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان خراسان جنوبی رسیدگی شد.

وی درخصوص آرای صادر شده در این جلسه عنوان کرد: با توجه به  اختیارات  تفویض شده به استان، برای رانندگانی که دارای تخلف حمل ونقلی بوده‌اند تعلیق یک و دو ماهه کارت هوشمند رانندگان در نظر گرفته و آرای مربوط ابلاغ شد.

رضایی درباره تخلفات انجام شده در بخش رانندگان نیز گفت: تخلف جابه‌جائی بار بدون بارنامه، عدم مهار بار مناسب، دراختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو و … از جمله تخلفات انجام شده ازسوی رانندگان حمل ونقل عمومی برون شهری بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل ونقل جاده‌ای و رضایت آنها افزود: این اداره‌کل نظارت مستمر بر فعالیت‌های بخش حمل ونقل جاده‌ای برون شهری را دارد بنابراین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد شده تا بتوانیم نظرها، پیشنهادها و شکایت‌های افراد را دریافت و به آنها رسیدگی کنیم.

رضائی در خاتمه یادآور شد: ۱۰ هزار و ۱۲۷راننده در بخش حمل ونقل کالا و مسافر داخلی و بین‌المللی استان فعال هستند که درصد بسیار کمی ازآنان مشمول تعریف تخلف از مقررات و قوانین می‌شوند و به لحاظ نظم کاری و رعایت مقررات درصد نسبی تخلفات در استان پایین است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله