نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: داشتن برنامه هدفمند، جرأت اجرای آن، کار شبانه‌روزی برای مردم، داشتن حسن سابقه در امور و ایستادگی در برابر مقاومت‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است.

حجت الاسلام مجید نصیراییبا اشاره به ویژگی‌های یک انتخاب مطلوب و اثرگذار، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که نسبت به فساد حساس باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز ناشی از انتخاب‌های نادرست است، افزود: راه علاج مشکلات کشور، عدم حضور و بی‌تفاوتی به صندوق رأی نیست؛ بلکه این امر مشکلات را مضاعف خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اعتقاد داشته باشیم که اگر با عدم حضور در پای صندوق نظام تضعیف شود به لحاظ شرعی مسئول هستیم، تصریح کرد: کشور نیاز به یک تحول اساسی دارد و برای این تحول افرادی باید مجری امور کشور شوند که ویژگی‌های مهم و برجسته‌ای اشته باشند.

نصیرایی با بیان اینکه داشتن برنامه هدفمند، جرأت اجرای آن، کار شبانه‌روزی برای مردم، داشتن حسن سابقه در امور و ایستادگی در برابر مقاومت‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است، تصریح کرد: تجربه چهل سال گذشته و تفکر درباره آن، ما را در رسیدن به انتخاب درست هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید از اشتباهات و موفقیت‌های این چهل سال پر فراز و نشیب درس بگیریم، ادامه داد: هرگاه تلاش کردیم در راستای رهنمودهای ولی فقیه حرکت کنیم، جامعه اسلامی حرکت رو به رشدی داشته است و هرگاه از این فرمایشات فاصله گرفتیم، دچار مشکلات شدیم.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسیب دیدن مردم، نتیجه همین اشتباهات است، افزود: بهتر است با انتخاب اصلح و درست آینده را به گونه‌ای موفق‌تر رقم بزنیم.

نصیرایی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و یادآور شد: تنها با یک حضور پرشور و انتخاب همه مردم می‌توان به درست‌ترین انتخاب برای آینده ایران اسلامی رسید.