اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی با دکتر منصور با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور یدار و در خصوص مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو کردند.
«حسین خسروی» رئیس مجمع نمایندگان استان در این دیدار ضمن قدرانی از اقدامات سازمان جنگل ها و مراتع کشور و استان گفت: سازمان جنگل ها و مراتع کشور نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته و انشالله این نگاه ویژه ادامه داشته باشد.
نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پراکندگی ،مرزی بودن ، خشکسالی چندین ساله و وسعت خراسان جنوبی عنوان کرد: اختصاص اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیازمند نگاه ویژه می باشد.
وی خواستار برنامه ریزی و اعتبار برای احداث سد ها و بند های خاکی و جلوگیری از روان آب ها شد .
خسروی در ادامه به مشکلات روستائیان استان در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: با تمام اقدامات انجام شده در تمام دهگردشی ها مردم از موضعات منابع طبیعی گلایه های دارند که می بایست هرچه سریعتر رسیدگی شود.
در این دیدار نمایندگان استان به بیان دیدگاه ها خود پرداختند و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گزارشی از فعالیت های و مشکلات حوزه کاری خود ارائه کرد.
در پایان دکتر منصور رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور با ارائه گزارشی از سیاست ‏ها، برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات انجام شده، قول مساعد برای اختصاص اعتبار ویژه و راهکار های خوبی برای حل مشکلات حوزه منابع طبیعی ارائه کرد.