استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سخنان نابهنجار و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا اتحاد ملی را در بین اقشار مختلف مردم ایران تقویت کرده است.

دکتر  مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۲ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی با اشاره به سخنان رئیس جمور آمریکا گفت: همیشه سخنان نابخردانه دشمن ما را نسبت به وحدت ملی حساس‌تر می کند .

وی اظهار کرد: ترامپ در گفته‌های خود به حیطه‌هایی ورود پیدا کرد که در اختیار و اجازه او نیست و به طور مثال افزایش قدرت دفاعی ایران ارتباطی به رئیس جمهور آمریکا ندارد و به چه حقی درباره یکی از ارکان نظامی ما یعنی سپاه پاسداران اظهار نظر می‌کند .

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مسیر انقلاب ما را به قدرت و اقتدار می‌رساند، بیان کرد: سخنان نابهنجار ترامپ باعث می‌شود که اندیشمندان ما تلاش بیشتری برای استقلال در حیطه فناوری و علم داشته باشند.

مروج الشریعه با اشاره به اینکه در قضیه برجام تا آنجا که حقوق مردم ما حفظ شود، پایبند تعهدات هستیم، ادامه داد: از طرف دیگر جای تأسف است که برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان برای خوش آمد مستکبران  رفتارها و سخنان نادرست اتخاذ می‌کنند .

وی ادامه داد: در اقتدار نظام جمهور اسلامی در موضوع برجام همین بس که در قبال سخنان رئیس جمهور آمریکا، سران اروپا موضع گرفتند و شکاف بین اروپا و آمریکا در این زمینه به وجود آمد .

مروج الشریعه اظهار کرد: مردم کشور ما هیچ وقت جنایات آمریکا از جمله ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران که منجر به شهادت بسیاری از مردم بی‌گناه شد را فراموش نخواهد کرد .

استاندار خراسان‌جنوبی یادآور شد: تمام مقاطع ۳۸ ساله جمهور اسلامی مقطع حساس بوده است و از این جهت شایسته است با محوریت ولایت همواره هشیاری و آمادگی خود را حفظ کنیم .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله