نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا تحت تاثیر عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران اسلامی است.

، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا علیه السلام به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که کره زمین به شرقی و غربی تقسیم شده بود و هدف نهایی آن محو اسلام بود.

وی بیان کرد: در زمانی که لیبرال دموکراسی و کمونیست عزم برای نابودی دین داشتند، افزود اما انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قبل از انقلاب و در دوران پهلوی شکنجه‌گاه‌ها آماده بود، ادامه داد: در این دوران بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام خمینی (ره) نیز در تبعید بود.

عبادی با اشاره به باور امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایران گفت: حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام (ره) به نتیجه رسید.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است، عنوان کرد: از دیدگاه دشمن سپاه پاسداران نقطه اصلی است که به آنان ضربه می‌زند در عین حال که ما نیروی نظامی جدا نداریم بلکه سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: پاسدار و نیروی نظامی جمهورس اسلامی ایران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند.

عبادی در پایان افزود: دنیا تحت تاثیر عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران اسلامی است چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت‌گانه پدافند دشمن و اسرائیل غاصب عبور کرد و به هدف خورد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور