استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشور در پیامی اظهار داشت: همت دانشمندان و دانش پژوهان کشور، اهداف شوم دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

حمید ملانوری شامگاه جمعه در این پیام نوشت: دست جنایتکار تروریست‌ها، بار دیگر ضایعه‌ای اسف‌بار آفرید تا به پشتوانه‌های علمی کشور، خسارتی جبران‌ناپذیر وارد کند و مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی شود، غافل از اینکه همت دانشمندان و دانش پژوهان کشور، این اهداف شوم را ناکام خواهد گذاشت و خون پاک شهیدان عزیز میهن، درخت تناور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد.

وی افزود: اینجانب شهادت دانشمند مرحوم دکتر محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌های عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان، علو درجات را برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل را برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.

بعد از ظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند و وی را به شهادت رساندند.