فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ۳۴ هزار و ۶۱۲ بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه آماده شده است که بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

سردار علی قاسمی عصر چهارشنبه در آیین آغاز سومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد افزود: ۲ مرحله رزمایش کمک مومنانه از ابتدای ماه رمضان با مشارکت فعال مردم، خیرین، نهادها و دستگاه‌های مختلف در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی اظهار داشت: پیش بینی ما برای ۲ مرحله قبلی ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی بود ولی با عنایت خداوند، همراهی مردم و خیرین و کمک نهادها و دستگاه‌های خدمت رسان توانستیم بیش از ۸۹ هزار بسته را آماده و با تلاش شبانه‌روزی نیروهای جهادی بین افراد نیازمند توزیع کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ارزش هر بسته معیشتی مرحله سوم ۲۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: این حرکت خودجوش و مردمی بوده که توسط نهادها و سازمان‌ها ساماندهی شد و پایان کمک و همدلی برای نیازمندان نیست بلکه این مسیر همچنان ادامه دارد.

سردار قاسمی با قدردانی از تعهد و همراهی تمامی دستگاه‌ها، خیرین، گروه‌های جهادی و رسانه‌ها در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم بهتر و خالصانه‌تر در این مسیر گام برداریم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین امسال در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) فرمودند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

۲ مرحله این رزمایش همزمان با سراسر کشور از ۲۳ فروردین و ۲۰ اردیبهشت ماه با کمک‌های مردمی، خیرین و نهادهای دولتی و حاکمیتی در خراسان جنوبی برگزار شد.

سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در خراسان جنوبی از امروز (هفتم خرداد) با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از فرماندهان و مسوولان در حسینیه جماران بیرجند آغاز شد.