بیکی با بیان اینکه برخی روستاهای دهستان عربخانه نهبندان فاقد هرگونه زیر ساخت مخابراتی و تلویزیونی است، گفت: مشکلات این روستاها با عنایت به بازدید استاندار محترم در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می گیرد تا بر اساس اولویت ها رفع شود.

«مجید بیکی» در جلسه بررسی پروژه های پیشنهادی دستگاه های اجرایی در دهستان عربخانه این شهرستان، اظهار کرد: در برخی روستاهای دهستان عربخانه مشکل عدم دریافت مناسب شبکه های تلویزیونی، اینترنت و تلفن همراه وجود دارد.
فرماندار نهبندان افزود: برخی روستاهای این دهستان هیچ پل ارتباطی ای برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ندارد و در این خصوص صدا و سیما می توانند کمک شایانی کند.
بیکی افزود: ایستگاه های دیجیتال صدا و سیما سال گذشته در روستاهای دهسلم، افضل آباد، سیدال راه اندازی شده است، که جای تشکر دارد ولی در سال جاری امیدواریم پوشش مناسبی از لحاظ پوشش شبکه های دیجیتال تلویزیون داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده سال گذشته در دهستان عربخانه توسط ادارات باید به فرمانداری ارسال شود، گفت: همچنین تعداد واحدهای مسکن محرومان در این دهستان نیز برای رفع مشکلات باید به فرمانداری ارسال شود.
در این جلسه ضمن بررسی پروژه های دارای اولویت اجرایی دستگاه‌ها در دهستان عربخانه مقرر گردید این پروژه ها در قالب یک سند پیشنهادی تهیه و در جلسه ای با حضور استاندار محترم، گزارش و تصمیم گیری گردد.