🔹در دیدار استاندار خراسان جنوبی و رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان جنوبی محقق شد.
جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با همراهی عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مودی مدیر کل راه و شهرسازی استان با اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن دیدار و گفت‌وگو کرد.
🔹استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، گفت: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.
🔹جواد قناعت با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: با برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته صددرصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سالجاری به طور کامل به بهره ‌برداری می‌رسد.
🔹در این دیدار، ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان، مقرر شد؛ با توجه به عملکرد مثبت خراسان جنوبی و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم را انجام دهد.
🔹اسماعیلی، میزان پرداختی مراحل اولیه به این استان پس از ارائه مستندات را ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور