معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از حمایت کمیته‌ امداد از دو هزار و۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص خبر داد.

سید رضا حسینی  اظهار کرد: پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیندهای درمانی، تأمین داروهای مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان در ادامه به فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم نمائیم.

حسینی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۱۱۸ میلیارد ریال برای کمک به این بیماران هزینه شده تصریح کرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت و بهبود هر چه سریع‌تر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، هزینه‌های ایاب و ذهاب و … ارائه می‌شود.

وی با قدردانی از همه خیرینی که با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: خیرین بزرگوار می‌توانند در راستای کمک به بیماران صعب العلاج، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۲۷۰۷ بیمار صعب العلاج و ۱۵۷ بیمار خاص در سطح استان خبر داد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور