#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکل اقتصادی امروز کشور نتیجه الگوی برداری از اقتصاد غرب است.
?جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره)، ملت ایران پای کار آمدند و این همه عنایت های خداوند شامل حال ما شد و اکنون ۴۳ سال از عمر پر افتخار و‌ تهاجم بزرگترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می گذرد اما دشمنان نتیجه ای نگرفتند.
?سردار علی فدوی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف قرار دارند، گفت: ملت و بندگانی که پای کار بیایند و به تکالیف خود عمل کنند خداوند آنان را یاری خواهد کرد و تجربه انقلاب نشان داده که تحقق وعده خداوند در حمایت از مستضعفان است.
?وی افزود: سپاه پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند و خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد.
?جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می کردیم اکنون نباید مشکل می داشتیم، تصریح کرد: در این سالها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند اما این دولت انقلابی و‌ مردمی می خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.
?سردار فدوی گفت: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده است که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است.
?وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی در وحدت کلمه است، گفت: در استان خراسان جنوبی و مناطق کویری دلها به هم نزدیک تر و این وحدت کلمه میسرتر است.
?در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا مهدوی» به عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سردار«علی قاسمی» فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.