نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان جنوبی
نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری
نمایندگان محترم مردم عزیز استان در مجلس شورای اسلامی

دغدغه توسعه اقصی نقاط کشور ، همان گوهر گرانبهایی است که در دل دلسوزان نظام نهفته است و مهندس محمد صادق معتمدیان ، نمونه ای از خادمانیست که تصویر واقعی کارگزار نظام اسلامی را به نمایش گذاشته . خراسان جنوبی و مردم سخت کوش آن که پس از سال ها درگیری با تغییرات مدیریتی و عدم ثبات برنامه ریزی در استانشان ، با حضور این شخصیت اثرگذار طعم شیرین توسعه را کم کم می چشیدند اینک با زمزمه تغییر و جابه جایی وی ، کوهی از اندوه را بر دوش خود احساس کرده و تدبیر فوری این موضوع را مطالبه دارند .
حوزه اقتصادی استان و مشخصا منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ، افق توسعه را در رکاب استاندار عزیزی خادم مخلصی دیده بود که هیچ بن بستی را برای تقویت اقتصاد مردم این استان مرزی متصور نبوده . اینک برخود لازم می دانیم مجدانه از شما عزیزان که بار سنگین مسوولین نمایندگی اقشار مختلف مردم را بر عهده گرفته اید درخواست نماییم که با پیگیری این موضوع و اتخاذ تدبیر مقتضی در جهت رفع این دغدغه ، امید را به عنوان سرمایه اصلی اجتماعی این جامعه بازگردانده و موجبات ادامه مسیر توسعه خراسان جنوبی را رقم زنید
انشالله با تداوم فرصت خدمت استاندار معتمدیان . استان خراسان جنوبی پرافتخارتر از همیشه مسیر تعالی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی خود را همچون دوسال گذشته در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) طی نماید .
با احترام