#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: برنامه های فرهنگی دستگاه ها باید باعث تحکیم باورها شود.
ناصری با تأکید بر این مطلب در جلسه شورای فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: برای انجام برنامه های فرهنگی به قالب خاصی محدود نیستیم و هر چه بتوانیم کارهای مؤثرتری انجام دهیم، بهتر خواهد بود.
?وی تصریح نمود: مهمترین هدف از مصوبات شورای فرهنگی، ارائه برنامه هایی در راستای تحکیم باورهای دینی و انقلابی است.
?معاون استاندار با تأکید بر این که با توجه به راهبردهای دولت آقای رئیسی ، لازم است تغییر و تحولاتی در برنامه های فرهنگی داشته باشیم، متذکر شد: شورای فرهنگی استانداری به واسطه اقدامات خوبی که در گذشته انجام داده، همواره حائز رتبه های خوبی بوده است که این توفیقات باید بیشتر شود.
?ناصری ادامه داد: نیروی انسانی در خراسان جنوبی همواره با دل و جان کار می کند اما با توجه به ظرفیت های موجود، حرف بیشتری برای زدن داریم.
?وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) برای کشور، نعمت ارزشمندی هستند، اظهار داشت: مهمترین موضوع مورد تأکید معظم له جهاد تبیین است لذا لازم است که آموزش جهاد تبیین را با استفاده از ظرفیت اساتید بنام در برنامه های ویژه شورای فرهنگی قرار دهیم.
?معاون استاندار با اشاره به این که ستاد اقامه نماز هم از زیرمجموعه های شورای فرهنگی است، گفت: ما بر اساس باورهای دینی و تأکیداتی که در آیات و روایات شده، نماز را اصول دین می دانیم و بر این باوریم که همه اعمال ما با نماز سنجیده می شود.
?ناصری از تأکید استاندار بر ارزیابی نماز جماعت ادارات گفت و تصریح نمود: حسب دستور دکتر قناعت ، به صورت سرزده و در وقت نماز ظهر به نمازخانه برخی ادارات مراجعه کرده ایم و شرایط و نحوه حضور مدیران و کارکنان را از نزدیک رصد نموده ایم.
?به گفته وی؛ این بازدیدهای سرزده همچنان ادامه خواهد داشت.
?وی متذکر شد: ما باید در شورای فرهنگی به سمتی برویم که با مصوبات کمتر، اقداماتی بهتر داشته باشیم.
?مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری نیز در این جلسه به تشریح برنامه های شورای فرهنگی پرداخت و گفت: آن چه در رویکرد جدید شورای فرهنگی مورد تأکید است، پرهیز از موازی کاری می باشد.
?به گفته وی؛ تأکید بر این است که از تشکیل شوراها و کارگروه های با کارکردهای موازی جلوگیری شود.
?سیادت جو متذکر شد: با توجه به اهمیت موضوع نماز و با عنایت به این که ستاد اقامه نماز زیر مجموعه شورای فرهنگی است، تأکید بر این می باشد که تمام جلسات موقع نماز تمام شوند و در هیچ دستگاهی ، در وقت نماز، جلسه برگزار نشود.