#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که حال ۱۱ نفر نامساعد است.

دبیرستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان گفت: در ۲۴حال 11 بیمار کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است ساعت گذشته ۱۲۳ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۴۶ بیمار جدید شامل ۱۶ مورد بستری و ۳۰ مورد سرپایی شناسایی شدند.

شریف زاده افزود: همچنین از ۳۱۰ تست سریع ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که مجموع موارد شناسایی جدید در شبانه روز گذشته در استان ۱۱۲ بیمار است.

وی گفت: از این تعداد ۵۹ مورد از بیرجند، ۲۰ مورد از قاینات، ۶ مورد از بشرویه،۶ مورد درمیان، شهرستانهای خوسف و فردوس هرکدام ۵ مورد، طبس ۴ مورد، شهرستانهای طبس و نهبندان هرکدام ۴ مورد و از شهرستان زیرکوه یک مورد جدید کرونا شناسایی شد.

دبیرستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان افزود: در حال حاضر ۲۴۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۵۶ نفر کرونا مثبتند.

وی افزود: از این تعداد ۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۱ نفر نامساعد است.

شریف زاده گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۲ مورد فوت جدید در بیماران کرونایی بیرجند در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۴۵ نفر رسید.

دبیرستاد دانشگاهی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان افزود: در شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار با علائم تنقسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۶۸ بیمار شامل ۲۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

تا روز گذشته ۵۴ هزار و ۱۸۲آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۷ هزار و ۹۲۲ بیمار شد.