#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

استاندار خراسان جنوبی بر بهره‌برداری از شبکه‌های آبرسانی و گازرسانی ناحیه صنعتی حاجی‌آباد شهرستان زیرکوه تا هفته دولت امسال تاکید کرد.

جواد قناعت روز جمعه در ادامه سفر به شهرستان مرزی زیرکوه از ناحیه صنعتی حاجی‌آباد در مرکز این شهرستان بازدید کرد.

وی بر تامین زیرساخت‌های این مجموعه تاکید کرد و گفت: تامین زیرساخت‌های آبرسانی و گازرسانی به این ناحیه صنعتی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی مستقر انجام می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید که امام جمعه و فرماندار زیرکوه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند، بیان کرد: با تصمیماتی که در این بازدید اتخاذ شد، شبکه گازرسانی و آبرسانی ناحیه صنعتی حاجی‌آباد در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

در حال حاضر ۲ واحد تولیدی و سه طرح صنعتی در ناحیه صنعتی حاجی‌آباد فعال هستند.

قناعت امروز در روستای خطیبی از توابع شهرستان زیرکوه نیز حضور یافت و پس از بررسی میدانی، همه دستگاه‌های متولی را مکلف کرد با تعبیه مخزن و تامین زیرساخت‌های لازم، مشکل آب شرب مردم روستا را تا یک ماه آینده برطرف کنند.

استاندار خراسان جنوبی در نماز جمعه زیرکوه هم حضور یافت و دیدار چهره به چهره با نمازگزاران از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زیرکوه در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

استاندار خراسان جنوبی جمعه هفته گذشته با سفر به سرایان از برخی طرح‌های عمرانی و نیمه‌تمام این شهرستان بازدید کرد و در نماز جمعه سرایان حضور یافت.