استاندار خراسان جنوبی که عصر امروز در دیدار معاون صادراتی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران با ایشان سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: در استان خراسان جنوبی ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه توسعه صنایع دستی وجود دارد که باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی، ضمن خیر مقدم به مجتبی خسروتاج رییس سازمان توسعه تجارت ایران، خاطر نشان ساخت: محصولاتی همچون زعفران، زرشک و عناب از محصولات استراتژیک استان هستند که باید با برنامه ریزی صحیح ، فرآوری این محصولات در استان آغاز شود.
دکتر مروج الشریعه، با اشاره به ظرفیت بسیار غنی استان در زمینه هایی همچون معادن ، تصریح کرد: چندی قبل ، در همایش سرمایه گذاری ، تولید و اشتغال استان خراسان جنوبی ۹۸ نفر از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی از استان خراسان رضوی به این استان سفر کردند و طی دو روز با ظرفیت ها و توانمندی های استان آشنا شدند.

وی با اشاره به اتفاقات و حوادث چند روز اخیر ادامه داد: قطعاً اعتراض و بیان مشکلات و نارسایی ها به صورت منطقی و قانونمند حق مردم است و ارکان نظام نیز این موضوع را پذیرفته اند، لذا تمامی دستگاه های وابسته به ارکان نظام و به ویژه دستگاه های اجرایی دولتی در رفتار، گفتار و کردار خود در چگونگی خدمت رسانی به مردم به شایسته ترین شکل ممکن تجدیدنظر نمایند.
وی همچنین اشاره کرد: مردم فهیم و بافرهنگ، متدین و وفادار استان فردا (پنج شنبه ۱۴دی ماه) شکوه، اقتدار و صلابت نظام را در راهپیمایی باشکوه، بویژه در مرکز استان به نمایش خواهندگذاشت.
۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله