استاندار خراسان جنوبی بر جذب اعتبارات ویژه برای توسعه فضاهای آموزشی استان تاکید کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

حمید ملانوری در دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: برای تحقق این هدف باید از ظرفیت خیرین، بانک‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی در زمینه مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مکلف است توزیع متوازن و عادلانه را با لحاظ اولویت‌ها در جانمایی پروژه‌ها، اختصاص اعتبارات و توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان مدنظر قرار دهد.

استاندار خراسان جنوبی از برنامه‌ریزی استان برای حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه آموزشی شرق کشور گفت و اظهار داشت: در اولین فرصت و با بهتر شدن شرایط شیوع کرونا در استان، برنامه‌ریزی نهایی برای این سفر انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ گفت: اهتمام دولت در تخصیص و افزایش اعتبارات خراسان جنوبی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی قابل تقدیر است.

محمود چاوشان افزود: مجتمع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (حیات طیبه) بزرگترین پروژه آموزشی شرق کشور در مرکز استان است که مقرر شد با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری برسد.