مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه کرامت هفت میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان کمک مومنانه شامل سبد غذایی، کولر آبی و جهیزیه بین نیازمندان استان در حال توزیع است.

رضا سلم‌آبادی روز چهارشنبه در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سال ۱۴۰۰ افزود: در این رزمایش ۲ هزار سبد غذایی به ارزش ۶۵۱ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی از توزیع ۱۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نوعروسان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی از جمله اقلام اهدا شده به نوعروسان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش توزیع هزار و ۲۰۰ کولر آبی به ارزش پنج میلیارد و ۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان زیرپوشش نیز آغاز شد.

وی اظهار داشت: همچنین به مناسبت دهه کرامت ۹ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان وام اشتغال، مسکن، کارگشایی و درمان به متقاضیان زیرپوشش این نهاد در حال پرداخت است.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در سال جاری نیز ادامه دارد گفت: به دلیل اعتقادات قوی مردم خراسان جنوبی با توجه به جمعیت و کم‌برخورداری استان میزان کمک‌های مردمی قابل توجه است.