رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در جمع خبرنگاران از تشکیل ۹۰ پرونده تخلف صنفی و غیر صنفی در ۱۲ ماهه سال ۹۶ در سطح شهرستان فردوس خبر داد.
مهدی صادقی رئیس این اداره گفت : در ۱۲ ماهه سال ۹۶ تعداد ۳۵۳۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان فردوس درقالب گشت مشترک و یا بازرسی های نوبه ای با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در سطح شهرستان انجام شده است.
صادقی ادامه داد: در همین راستا ۹۰ پرونده تخلف با ارزش ریالی ۱۳۱ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۶۰ ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارسال شده است.
وی با بیان اینکه انجام بازرسی‌های مستمر در قالب گشت مشترک نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این مدت تعداد ۶۲ مورد گشت مشترک با همکاری و حضور سایر دستگاه های متولی در سطح شهرستان صورت گرفته است.
صادقی ضمن اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه افزود:همچنین در سال ۹۶ تعداد ۸۲۰ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه از واحدهای صنفی انجام که در همین راستا ۵ پرونده با ارزش ریالی ۷۹ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارسال شده است.
وی اظهار کرد: در همین راستا در سال گذشته ۲۴۵ قلم کالای آرایشی و بهداشتی و ۴۸۴۰ نخ سیگار از سطح عرضه کشف و جمع آوری شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در پایان اشاره کرد: تعداد ۹۸ گزارش در سال ۹۶ از طریق سامانه ۱۲۴ و یا کتبی و حضوری به واحد بازرسی و نظارت این اداره واصل شده که تمامی این موارد بررسی و احقاق حقوق شاکیان صورت پذیرفته است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله