جشن مردمی طوفان الاقصی شنبه شب با رژه خودرویی از میدان ابوذر بیرجند آغاز و با تجمع در میدان قدس به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و حماس برگزار شد.

، مردم مومن، انقلابی و ولایی بیرجند با خوشحالی از عملیات غرورآفرین جبهه‌ مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی جشن بزرگ “طوفان الاقصی “را امشب در میدان قدس برپا کردند.

آنان با حمایت از عملیات “طوفان الاقصی” با شادی و سرور در میدان قدس بیرجند تجمع کردند و با سردادن شعارهای “الله اکبر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”، “خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست” و “فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است”، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایت‌های چندین ساله رژیم غاصب صهیونیستی در قدس شریف را محکوم کردند.

همچنین در اجتماع مردمی حمایت از قیام مردم فلسطین، مسئولان خراسان جنوبی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از ائمه جمعه و روحانیون حضور داشتند.

خواندن سرودهای انقلابی و برافراشتن پرچم ایران و فلسطین در میدان قدس از دیگر برنامه‌های این جشن مردمی در حمایت از پیروزی غرورآفرین مردم فلسطین بود.

 

تجمع و جشن مردمی طوفان القصی در بیرجند برگزار شد

صبح امروز «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.