#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

فرماندار نهبندان از برپایی بیمارستان صحرایی ٧٠ تختخوابی ویژه‌ بستری و درمان بیماران کرونایی خبر داد.

مجید بیکی، سه شنبه شب ۲۲ تیرماه به رسانه‌های گروهی گفت: این بیمارستان صحرایی مجهز به دستگاه اکسیژن ساز است.

وی افزود: از فردا تیمی ۴۰ نفره با استقرار این بیمارستان صحرایی ۲۴۰۰ مترمربعی واقع در ضلع غربی و جنوبی بیمارستان نهبندان به بیماران کرونایی خدمت رسانی می‌کنند.

بیکی با اشاره به افزایش آمارهای ابتلاء و بستری بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان، گفت: در روزهای اخیر شمار بیمارانی که به بیمارستان برای بستری مراجعه می‌کنند افزایش یافته تا جایی که ۳٢نفر بستری هستند و اکنون بیمارستان نهبندان برای بیمار مبتلا به کرونا تخت خالی ندارد.

وی با تأکید بر رعایت و نظارت جدی ضوابط بهداشتی توسط مسئولان و مردم ادامه داد: همه بخش هایی که مسئولیت مدیریت بیماری کرونا دارند باید به شکل جدی تر فضای نظارتی قوی در شهرستان را راه اندازی کنند، چرا که دستور العمل‌ها در اختیار مسئولین است و همه موظف به رعایت دستور العمل ها هستند.

بیکی از تشدید رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در شهرستان نهبندان از ۲۰ تیر خبر داد و افزود: تالارها، پارک‌ها و رستوران‌ها تعطیل هستند و برگزاری جلسات با عدم رعایت دستور العمل ها به کمک دادستان ممنوع اعلام شده است.

فرماندار نهبندان از فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون بر در شهرستان نهبندان خبر داد و یادآور شد: نیروهای ادارات شهرستان با ۳۰ درصد ظرفیت و با تشخیص مدیر مجموعه به مردم خدمات ارائه خواهند داد.