#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی برگزار شد

ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری صبح شنبه ۱۶ فروردین برگزار شد.
عباسعلی بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه با اشاره به این که تا پایان مهلت اعلام شده برای طرح فاصله گذاری اجتماعی زمان زیادی باقی نمانده و استمرار آن توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد شد، عنوان کرد : در این مدت باقیمانده و با توجه به اعیادی که در پیش رو داریم، اقدامات اطلاعات رسانی مرتبط با ویروس کرونا باید به طور ویژه ای دنبال گردند. به گفته وی برای روز برات نیز تدابیری اندیشیده شود تا نذورات مردمی به سمت پایگاه های خیرین سوق داده شده و نیازی به حضور آنان در آرامستان ها و تجمع در این محیط ها نباشد. بهاری در این راستا پیشنهاد داد تا اطلاع رسانی گسترده از امروز جهت معرفی شماره حساب های سمن های فعال در حوزه سلامت و مجمع خیرین سلامت جهت انجام نذورات مردمی برای روز برات در این مسیر توسط رسانه ملی و سایر رسانه های استان انجام گیرد. وی همچنین خواستار طراحی و برگزاری مسابقات در فضای مجازی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان جهت ایجاد روحیه در مردم در ایام قرنطینه خانگی شد.
نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان این که گزارش های واصله از روز ۱۳ فروردین و بازدیدها نشانگر موفقیت ما در بستر اطلاع رسانی بوده و قشر عظیمی از مردم در خانه ماندن را ترجیح دادند، اضافه کرد : امیدواریم تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی بسترهای اطلاع رسانی جهت آگاهی بخشی به مردم به نحو شایسته فرآهم شود. وی با اشاره به اخبار ویروس کرونا، عنوان کرد : بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا، نشریات تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی چاپ نخواهند داشت ولی نسخه دیجیتالی آن ها در این مدت منتشر می گردد.