#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست فرمانداری قاینات گفت: ۱۲۷ پروژه مختلف در این شهرستان آماده بهره‌برداری شده که از این تعداد ۵۲ پروژه در مناطق شهری و ۷۵ مورد در مناطق روستایی است.

حمیدرضا برات‌زاده پدر دیدار مدیران شهرستان قاینات با امام جمعه قاین که در اولین روز دهه فجر برگزار شد، افزود: افتتاح این تعداد پروژه با اعتبار ۴ هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان را در دستور کار داریم که تعدادی از آنها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: ۲۱ پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز کلنگ‌زنی می‌شود که شاخص‌ترین آنها گازرسانی به ۲۰ واحد صنعتی و احداث خانه محله دستجرد است.

سرپرست فرمانداری قاینات اضافه کرد: از مدیران انتظار داریم پروژه‌هایی را افتتاح کنند که بلافاصله برای مردم قابل استفاده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دهه فجر در شهرستان قاینات خاص و ویژه است زیرا مردم در چنین روزهایی پنج شهید را تقدیم انقلاب کردند و از این بابت خوشحال و خرسندیم که بصیرت و تدین این مردم برای همگان اثبات شده است.

برات‌زاده افزود: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را عوض کرد و عالم را تکان داد، اکنون که ۴۳ سال از عمر این انقلاب گذشته است مردم همچنان در همه صحنه‌ها پرشور و شعور داشته‌اند.

وی تدین، خدمت خالصانه و بی‌منت و استکبارستیزی را از شاخص‌های انقلابی‌گری ذکر کرد و گفت: مدیران بیانیه گام دوم انقلاب را به دقت مطالعه کنند و تکلیف و وظایفی که در برابر خواسته‌های مقام معظم رهبری باید داشته باشیم، مدنظر باشد.

امام جمعه قاین هم در این دیدار گفت: رفتار و برخورد یک مسئول با شخص عادی خیلی فرق دارد و توجه داشته باشیم که یک سخن در مقام مسئولیت با همان سخن در موقعیت عادی تفاوت دارد.

حجت الاسلام علی رحمانی افزود: عزل و نصب‌ها یکی از مصادیق اجرای عدالت است و در بدنه همه دولت‌ها انسان‌های نجیب، عفیف و پاکدستی داشته ایم و جابه‌جایی مدیران براساس منطق صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: با تغییر مدیران، تغییرات باید دیده شود و برای مردم ملموس باشد.

امام جمعه قاین از سرپرست فرمانداری قاینات که دیروز معارفه شد، خواست از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برای این شهرستان نهایت استفاده صورت گیرد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۱۰ کیلومتری شمال بیرجند است.