به منظور اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و هم اندیشی اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدیریت سبز امروز دوشنبه ۱۰ تیر۹۸ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
دکتر عاطفه حسینی دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه بیرجند در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: بیرجند اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های مدیریت سبز با عنوان اشنایی با کلیات مدیریت سبز با دو هدف اطلاع رسانی عمومی و فرهنگ سازی در جهت حرکت به سمت دانشگاه سبز و سپس با هدف هم اندیشی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.
عضو هیأت علمی گروه گیاهپزشکی دانشگاه بیرجند عنوان کرد: در این کارگاه اولین گام در جهت اهداف کمیته آموزشی و فرهنگی برداشته شد.
وی همچنین مدیریت سبز را استفاده کار امد از تمامی منابع مادی و انسانی با احترام به محیط زیست دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت سبز نه تنها در ایران بلکه درجهان از مباحث چالش برنگیز است و وزارت علوم و دانشگاه ها به عنوان پیشگامان علم و فناوری نقشی اساسی در برطرف کردن این چالش دارند.
شایان ذکر است؛ سخنرانان این کارگاه دکتر عباس خاشعی سیوکی و دکتر محمدجواد ذوقی بودند که به ارائه مباحثی همچون مدیریت منابع آب، حمل و نقل سبز، پسماندها و موضوعات و مصادیق مرتبط قابل اجرای آن در دانشگاه بیرجند پرداختند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله