گردهمایی ائمه جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار با هدف بررسی مشکلات مردم شهرستان‌های مختلف امروز برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان در این نشست صمیمی با بیان اینکه تنها مکتب اهل بیت (ع) اسلام است که بر اجرای عدالت تاکید بسیار دارد گفت: امروزه مردم در سراسر جهان که زیر فشار بی عدالتی قرار گرفتند، حرف اسلام که همان عدالت است را سر می‌دهند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه هر انسانی باید مطابق عقل و بر اساس عدالت رفتار کند افزود: ما در صورتی پیروز و موفق خواهیم بود که همدیگر را نقد کنیم تا مشکلات استان زودتر برطرف شود.

استاندار هم با اشاره به سفر‌های متعددی خود به روستا‌ها و بخش‌های استان برای بررسی مشکلات و توانمندی‌ها گفت: سعی ما براین است تا شکاف بین مناطق مختلف در استان نباشد و زمینه رشد و توسعه این مناطق را بر اساس ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای ارتقاء دهیم.

آقای معتمدیان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص برخورداری روستاییان از نعمت برق و گاز قول برطرف شدن مشکل آبرسانی به روستا‌ها را هم در بازه زمانی کوتاهی داد.

آبرسانی به روستاها، مدیریت روان آب‌ها و احداث ساز‌های آبخیز داری، نبود صنایع تبدیلی برای فرآوری دسترنج کشاورزان و دامداران در مناطق عشایری و روستایی، نبود بازراچه مرزی برای فروش صنایع دستی، مشکلات زیرساختی پیش روی تولیدکنندگان و اشتغال و مسکن جوانان از عمده مشکلات مردم در نقاط مختلف استان بود که از زبان ائمه جمعه استان در این نشست گفته شد