#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان عنوان کرد : برخورد قانونی با متخلفان روز طبیعت

با افرادی که در روز طبیعت قصد ورود به پارکها،بوستانها و اماکن زیارتی و تفریحی را داشته باشند برخورد قانونی می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان با درخواست از مردم برای درخانه ماندن و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در استان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با متخلفان در روز ۱۳ فروردین برخورد و اعمال قانون خواهند شد .
خوش خبر با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: در ۱۱محور ورودی استان طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجراست و ۳۵۰ نفر در سه شیفت کاری در این طرح مشارکت دارند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بااشاره به اینکه با استمرار کنترل ها در مبادی ورودی شاهد کاهش شیوع کروناخواهیم بود،تاکید کرد: ماندن در خانه و عدم حضور مردم در مراکز تفریحی ، بوستان ها ، تفرجگاه ها و اماکن زیارتی در روز طبیعت نقش بسیار مهمی در کاهش انتقال کرونا ویروس و موجب جلوگیری از پیک دوباره این بیماری خواهد شد.
وی افزود:مردم با در خانه ماندن از تلاشهای شبانه روزی کادر درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی خواهند کرد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار از ۱۶ هزار بازدید از اصناف خبر داد و گفت: در این راستا۹ واحد پلمپ و ۲۱۸ مورد تذکر دریافت کردند.
خوش خبر از کاهش ترددها با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: از روزگذشته تا صبح امروز از ورود ۸۰ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است و بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد.