همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بخش همودیالیز بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی (فرزند امام راحل ) شهرستان طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

 ،سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: این طرح بهداشتی با مشارکت مجمع خیرین سلامت و شرکت ایمیدرو ساخته شده‌است.

غلامرضا شریف‌زاده افزود: این پروژه ۲۲ تخته خوابی با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین در ادامه با حضور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی طرح توسعه دادگستری شهرستان طبس و احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک آغاز شد.

طرح توسعه دادگستری شهرستان طبس با زیربنای هزار و ۶۰۰ متر مربع در چهار طبقه با اعتبار بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال و احداث ساختمان دادگاه عمومی بخش دیهوک با زیر بنای ۵۰۰ متر با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.

همزمان با هفته دولت امسال ۹۸۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۸۷۰ هزار میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد ۹۳۳ پروژه با اعتبار ۸۰۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح است و عملیات اجرایی ۵۴ پروژه شهری و روستایی نیز با اعتبار ۶۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهور و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.