مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز ١١ شهریورماه ٩٨ به مناسبت روز ملی صنعت چاپ از چاپخانه‌های گلرو و مهرنگ این استان بازدید به عمل آورد.

ب؛این بازدیدها به مناسب روز صنعت چاپ و به منظور ارزیابی وضعیت چاپخانه‌های استان و آشنایی با فعالیت‌ها و میزان توانمندی‌های استان در عرصه چاپ و نشر و آگاهی از دغدغه ها و مشکلات این صنعت انجام شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این بازدید تعامل بین متولیان و تصمیم گیران را عامل پیشرفت این صنعت دانست و افزود: با استفاده از حمایتهای سرمایه گذاران باید صنعت چاپ را به گونه ای تقویت کنیم که هیچ یک از ادارات استان برای چاپ محصولات خود به خارج استان مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه در صنعت چاپ نسبتا جزء استان‌های پیش‌رو و جلودار هستیم و در این سال‌ها توانسته نیاز چاپی خود را تامین کنیم،به طوری که توان ما بیشتر از نیاز ماست بیان داشت:امیدواریم بتوانیم کمک کنیم تا مشکلات و مسائل در مسیر توسعه این صنعت ارزشمند قرار دارد را مرتفع کنیم و سیاست های دولت در مباحث فرهنگ و هنر نشان داده که به دنبال توسعه و رشد است.

ناصر نبی زاده در پایان ضمن تأکید بر استقبال از سرمایه‌گذاری در صنعت چاپ استان، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی دارد درحد توان و امکانات خود از چاپخانه داران و افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری جدی در حوزه چاپ استان هستند حمایت کند.

همچنین در پایان این بازدیدها به مدیر این چاپخانه ها هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله