♻️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی که در شورای اداری شهرستان نهبندان سخن می گفت، با بیان این مطلب تصریح کرد : تقویت زمینه های اشتغال پایدار در روستاها باعث رفع محرومیت و عدم مهاجرت روستائیان خواهد شد.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید مجتبی علوی مقدم با اشاره به نظام فنی و اجرایی و لزوم کنترل ساخت و سازهای دولتی و غیر دولتی افزود :تاسیسات ساختمانی و نیروی انسانی سرمایه های این نظام هستند و بایستی تمام دستگاههای اجرایی به این امر توجه نمایند .
?وی نظارت دقیق بر نحوه اجرای پروژه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت : اعمال نظارت صحیح توسط دستگاه ها و سازمان های نظارتی باعث خواهد شد مسائل و ضوابط فنی به درستی رعایت شده و تبعاً در زلزله و حوادث غیر مترقبه آسیب پذیری ما به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.
?در ادامه جلسه، علوی مقدم خاطر نشان ساخت: در مدیریت ، اخلاق محور بودن ، مردم محور بودن و برنامه محور بودن باعث می شود که در روند اقدامات موفقیت های چشمگیری حاصل شود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی؛ با اشاره به ضرورت رعایت الزامات نظام مهندسی خاطر نشان کرد : عدم دقت در استقرار بعضی از صنایع باعث خروج سرمایه از محور تولید می شود ، هنر مدیران در حال حاضر ایجاد ارتباط مفید بین موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری و سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
?مهندس علوی با اشاره به وضعیت راههای شهرستان نهبندان گفت : در تصادفات سه عامل انسانی ، جاده و وسایل نقلیه اثر گذار هستند که بایستی مورد مطالعه و توجه ویژه قرار گرفته و با شناخت عوامل تصادفات، آنها را کنترل کنیم.
?بر پایه این گزارش؛ شورای اداری شهرستان نهبندان صبح امروز با حضور مهندس علوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، فرماندار نهببندان ، ائمه جمعه شهرستان ،مدیر کل راه و شهر سازی استان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی و اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری نهبندان برگزار گردید

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله