رئیس اتاق اصناف گفت: مقابله با خشکسالی در خراسان جنوبی نیازمند اعتبارات بیشتری است.

علی جعفرپور مقدم و نماینده فعالان اقتصادی استان امشب در دیدار نخبگان با رییس جمهور اظهار اظهار کرد: امروز فعالان اقتصادی استان زیر بار تعهدات مالی مانده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه منطقه انتظار معافیت‌های مالیاتی را از رئیس جمهور داریم، افزود: خراسان جنوبی دارای ظرفیت معدنی بسیار خوبی است که با توجه به انجام عملیات اکتشاف و زمین‌شناسی اتفاقات خوبی در این حوزه رقم‌خورده است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با بیان اینکه بارها بر موضوع راه‌آهن استان تاکید شد، گفت: این پروژه در دو دهه گذشته کلنگ‌زنی شد و خیلی‌ها با وعده‌های راه‌آهن به مجلس راه یافتند.

وی تصریح کرد: ابر پروژه راه آهن بعد از مدت‌ها در دولت سیزدهم محقق شد و همین یک کار برای همیشه در اذهان مردم استان به یادگار خواهد ماند.

جعفر پور مقدم تصریح کرد: امروز به مدد سیاست خارجه هر روز خبرهای خوشی از گشایش‌های فراملی شنیده می‌شود اما در خراسان‌جنوبی ممنوعیت خروج دلار از افغانستان ما را دچار مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه به برکت سفر اول دولت به استان، با تشکیل ستاد احیای قنوات اتفاقات بی‌نظیری در استان در این حوزه رقم خورد، افزود: مقابله با خشکسالی نیازمند اعتبارات بیشتری است.

نماینده فعالان اقتصادی استان گفت: خراسان‌جنوبی علی رغم مشکلات متعدد اما ظرفیت‌های مهمی هم دارد اما اگر سه‌ مطالبه آب، راه و راه‌آهن در این دولت به سرانجام برسد انقلابی در استان رخ خواهد داد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور