معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در بلوغ چهل سالگی، ایجاد حس استکبار ستیزی است که این تنها عامل تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب هاست.

سید مجتبی علوی مقدم روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه اجرای شبکه اصلی و فرعی و نصب انشعابات فاضلاب فاز ۲ ارتش بیرجند افزود: با وجود همه مشکلات، پروژه های امسال نسبت به سال قبل هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ مبلغ در استان رشد داشته است.
وی ادامه داد: در این ارتباط یکهزار و ۵۶ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در استان داشتیم.
علوی مقدم یادآور شد: همه نظام استکباری غرب دست به دست هم داد تا ما ۴۰ سالگی انقلاب را جشن نگیریم که به کوری چشم دشمنان این جشن باشکوه را برگزار کردیم و پروژه هایی که برنامه ریزی شده بود را به اتمام رساندیم.
وی اظهار داشت: حمایت مردم و برکت خون شهیدان این افتخارات را برای ما رقم زده و اگر امروز ما صاحب مسئولیت، مقام و موقعیتی هستیم و اگر رفاه و آسایشی در کشور وجود دارد به دلیل ایثار و ازخودگذشتگی افرادی است که جان خود را برای حفظ انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: آنچه باعث تبلور انقلاب اسلامی در جهان شده محور اصلی آن حس استکبار ستیزی است و یکی از دغدغه های استکبار و غرب هم همین نوع نگاه مردم به انقلاب ماست.
وی یادآور شد: با وجود همه محدودیت هایی که دشمنان ما برای انقلاب اسلامی ایجاد کردند امروز به پشتوانه مردم و تدبیر مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان در همه عرصه های علم، فناوری و تکنولوژی از کشورهای برتر دنیا هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اگر همه در کنار یکدیگر بوده و با هم افزایی ظرفیت ها را کنار هم بگذاریم خروجی کار سریع تر انجام شده و نتیجه اقدامات نیز اثرگذارتر می شود.
علوی مقدم افزود: تجربه نشان داده هر جا که مردم کنار دولت و حاکمیت قرار گرفته و با یکدیگر کار و فعالیت را آغاز کردند نتیجه بهتری حاصل شد و علت هراس دشمن از ما به دلیل وحدت و همدلی است.
وی گفت: علاقه مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی انگیزه خدمت رسانی در مسئولان را مضاعف کرده است.
علوی مقدم اظهار داشت: امروز مسئولان به عنوان خادمان مردم از علاقه مردم به نظام و انقلاب دلگرم هستند و با رغبت و تمایل بیشتر، کار خدمت رسانی را انجام می دهند.
شبکه اصلی و فرعی فاضلاب فاز ۲ ارتش به طول چهار کیلومتر و یک کیلومتر خط اصلی به منظور تقویت خروجی شمال شهر بیرجند است که سه هزار نفر از مردم این منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب استفاده می کنند و ۲ میلیارد تومان اعتبار اجرای این پروژه است. 
همچنین امروز پروژه های پلاک کوبی کدپستی روستای چهکند بیرجند با اعتبار ۴۰ میلیون تومان و قنات چشمه میر روستای مرک با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان با حضور معاون هماهنگی امروز عمرانی خراسان جنوبی و فرماندار بیرجند افتتاح شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله