مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به حوادث یک هفته گذشته، گفت: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۲۱ مورد حادثه، امدادرسانی کرده‌اند.

 محمدرحیم شهریاری، امروز ۲۰ مهرماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۲۱ مورد حادثه، امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: ۷۶ درصد خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، ۱۴ درصد به صورت حضوری و ۱۰ درصد خدمات در دیگر حوزه‌های امدادی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه طی ماموریت‌های هفته گذشته به ۲۱۷ حادثه دیده امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ۷۰ درصد از این افراد در حوادث جاده‌ای و ۲۹ درصد به صورت حضوری و یک درصد در حوادث کوهستان و شهری خدمات گرفته‌اند.

شهریاری با بیان اینکه ۶۶ نیروی هلال احمر در قالب ۲۷ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، اظهار کرد: همچنین هفت خودروی نجات و ۱۸ دستگاه آمبولانس در این حوادث به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۱۰ نفر توسط پایگاه‌های هلال احمر اسکان داده شده‌اند، گفت: همچنین ۱۱۰ بسته غذایی در بین این افراد توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیان یک ساعت و ۴۵ دقیقه و ۵۲ ثانیه بوده است، شهریاری یادآور شد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پست امدادی هلال احمر مراجعه کنند.