#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?متاسفانه با ثبت ۲ مورد فوت جدید در شبانه روزگذشته آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۲۶۲ مورد افزایش یافت.

?دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان گفت: در شبانه روز گذشته از ۱۷۵ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که ۳۰ بیمار و از ۲۵۲ تست سریع ۲۶ مورد مثبت جدید کرونا و مجموعا از ۴۲۷ تست ملکولی و سریع ۵۶مورد جدید کرونا شناسایی شد.

?شریف زاده افزود: از این تعداد ۲۳ مورد از بیرجند، ۴مورد از خوسف، یک مورد از سربیشه ۱۴ مورد از طبس، ۶ مورد از فردوس، سه مورد از قاین و ۵ مورد جدید از نهبندان گزارش شد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۵۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۵۰ نفر کرونا مثبتند.

شریف زاده گفت: از این تعداد ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه بیمار بدحالی در این بخش ها گزارش نشده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان افزود: متاسفانه با ثبت ۲ مورد فوت جدید در شبانه روزگذشته آمار جان باختگان این بیماری در خراسان جنوبی به هزار و ۲۶۲ مورد افزایش یافت.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون  ۵۵۱ هزار و۵۶۷ نفر دوز اول واکسن کرونا،  ۴۸۳ هزار و  ۵۷۴ نفر دوز دوم و  ۴۲هزار و  ۴۰۰ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و  ۷۷ هزار و ۵۴۱ دوز رسید.