?استاندار خراسان جنوبی به نیابت از رئیس مؤسسه استاندارد ایران، لوح و تندیس واحد نمونه ملی استاندارد را به شرکت کویر تایر اعطا نمود.
در مهرماه امسال و همزمان با گرامیداشت روز جهانی استاندارد، شرکت کویر تایر از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، به‌ عنوان واحد تولیدی نمونه ملی در کشور انتخاب شد.
?امروز و در جریان بازدید استاندار از کارخانه کویرتایر، لوح و تندیس این موفقیت، به مدیرعامل شرکت اعطا شد.
?شایان ذکر است؛ این انتخاب بر اساس ارزیابی ۱۳ معیار تعیین شده سازمان ملی استاندارد انجام می شود و استمرار ۲۲ سال متوالی پروانه کاربرد علامت استاندارد، عدم وجود نقص عمده در محصولات تولیدی، چهار سال گارانتی محصولات و تجهیز آزمایشگاه های شرکت با بیش از ۱۰۰ نوع دستگاه بسیار مدرن و پیشرفته از جمله مؤلفه های مؤثر در انتخاب کویر تایر به عنوان واحد نمونه بوده است.
?علاوه بر این،مشارکت متخصصین کویرتایر در تدوین استاندارد های ملی، اخذ مجوز تأسیس دپارتمان تخصصی صنعت لاستیک کشور از سازمان آموزش فنی و حرفه ای، به کارگیری ۱۲۰ نفر متخصص درسازمان تضمین کیفیت شرکت و دریافت تندیس و لوح زرین محصول برتر ایرانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف نیز از دیگر عوامل مؤثر در ارزیابی های سازمان استاندارد کشور برای انتخاب کویرتایر به عنوان واحد نمونه استاندارد در سطح ملی بوده است.